Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/398
Название: Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобів
Авторы: Мнушко, З. М.
Преснякова, В. В.
Mnushko, Z. N.
Presnyakova, V. V.
Ключевые слова: гормональні лікарські засоби
маркетинг
hormonal drugs
marketing
Дата публикации: 2007
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Мнушко, З. М. Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобів / З. М. Мнушко, В. В. Преснякова // Вісник фармації. - 2007. - № 2. - С. 54-57.
Краткий осмотр (реферат): Одним з найбільш інформативних маркетингових підходів до аналізу фармацевтичного ринку є такий метод дослідження як панель роздрібної торгівлі. У статті систематизовані напрямки та переваги проведення роздрібного аудиту. Запропоновано поетапний план проведення роздрібного аудиту. Наведені результати маркетингового дослідження ринку гормональних ліків. Встановлено, що найбільшу питому вагу мають препарати, які містять статеві гормони (49,0%). Препаратами-лідерами за обсягами реалізації є "Дюфастон" та "Діане-35". Частка десяти провідних виробників гормональних лікарських засобів у 2005 р. склала більше 70,0% загального обсягу продажу. Отримані результати використовуються для вивчення кон'юнктури ринку лікарських засобів, прогнозу обсягів продажу та сегментації ринку тощо.
One of the most informative marketing approaches to the analysis of the pharmaceutical market is such research method as the retail trade panel. Directions and advantages of carrying out the retail audit have been systematized in the article. The stage-by-stage plan of carrying out the retail audit has been offered. The results of the marketing research of the hormone drugs market have been given. It has been found that the medicines containing sexual hormones (49,0%) have the greatest specific gravity. "Dufaston" and "Diane-35" are the top drugs by the volumes of realization. The share of ten leading manufacturers of hormone medications in 2005 comprised more than 70,0% of the total amount of sales. The results obtained are used for studying the drug market conjuncture, the forecast of the sales volumes and the market segmentation, etc.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/398
ISSN: 1562-7241
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54-57.pdf104,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.