Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4161
Назва: Дослідження попиту на вітамінні препарати з використанням сегментації споживачів
Інші назви: Исследование спроса на витаминные препараты с использованием сегментации потребителей
Reserch of demand for vitamin drug with use of consumers segmentation
Автори: Мнушко, З. М.
Бовкун, Л. П.
Дорохов, О. В.
Мнушко, З. М.
Бовкун, Л. П.
Дорохов, А. В.
Mnushko, Z. N.
Bovkun, L. P.
Dorohov, A. V.
Теми: вітаміни
Дата публікації: 1994
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Дослідження попиту на вітамінні препарати з використанням сегментації споживачів / З. М. Мнушко, Л. П. Бовкун, О. В. Дорохов // Вісник фармації. - 1994. - № 1-2. - С. 9-12.
Короткий огляд (реферат): Наведені дані дослідження попиту на вітамінні препарати різними сегментами споживачів, що одержані шляхом експертної оцінки, анкетування фахівців, інтерв'ювання населення. В результаті їх обробки встановлений рівень раціональності асортименту вітамінних препаратів, виявлені перспективи попиту на препарати.
Приведены данные исследования спроса на витаминные препараты различными сегментами потребителей, полученные путем экспертной оценки, анкетирования специалистов, интервьюирования населения. В результате обработки установлена степень рациональности ассортимента препаратов, выявлены персцехтивы опросы на препараты.
Dats of reserch demahd for vitamin drug of different segments consumere are presented. The investigation using expert estimation, interrgatory of specialists and population has been realized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4161
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-12.pdf20,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.