Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/427
Название: Маркетингові дослідження торгових марок симвастатину
Авторы: Слободянюк, М. М.
Жадько, С. В.
Slobodyanyuk, N. N.
Zhadko, S. V.
Ключевые слова: симвастатин
маркетинг
simvastatin
marketing
Дата публикации: 2007
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Слободянюк, М. М. Маркетингові дослідження торгових марок симвастатину / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Вісник фармації. - 2007. - № 3. - С. 51-54.
Краткий осмотр (реферат): Проведені маркетингові дослідження торгових марок гіполіпідемічних засобів симвастатину. Визначені лідируючі торгові марки за обізнаністю провізорів аптек, рівнем довіри провізорів до лікарських засобів і виробників, за рівнем попиту, прихильністю споживачів, популярністю серед кінцевих споживачів. Вивчені підходи, які застосовуються при розробці назв торгових марок симвастатину, проранжовані за їх впливом на популярність і просування лікарських засобів.
The marketing research of the trade marks of hypolipidemic agents of Simvastatin has been carried out. The leading trade marks have been determined. They have been found according to the awareness of pharmaceutists in the chemist's shops, the level of their confidence towards different drugs and manufacturers, the level of demand, the devotion of customers and the popularity among the end users. The approaches, which are used when developing names for the Simvastatin trade marks, have been studied. They have been ranged according to their influence on the popularity and promotion of drugs.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/427
ISSN: 1562-7241
Располагается в коллекциях:Вісник фармації. Архів статей 1993-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
51-54.pdf127,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.