Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4299
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шварп, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Шварп, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Shvarp, N. V. | - |
dc.date.accessioned | 2014-05-29T08:21:47Z | - |
dc.date.available | 2014-05-29T08:21:47Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шварп, Н. В. Упровадження інтерактивних методів навчання у підготовку майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі / Н. В. Шварп // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст. Серія «Педагогіка і психологія». – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип. 40, ч. 2. – С. 266-272. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4299 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретико-методичні аспекти інтерактивних методів навчання та особливості їх упровадження у підготовку майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Обґрунтовано тренінги як один із ефективних методів формування професійних компетентностей та особистісних якостей майбутнього фахівця. Наголошено необхідності впровадження тренінгових вправ, ділових ігор з метою підвищення мотивації та якості навчання. | en_US |
dc.description.abstract | В статье освещены теоретико-методические аспекты интерактивных методов обучения и особенности их внедрения в подготовку будущих специалистов в высших учебных заведениях. Обосновано тренинги как один из эффективных методов формирования профессиональных компетентностей и личностных качеств будущего специалиста. Делается акцент на необходимости внедрения тренинговых упражнений, деловых игр с целью повышения мотивации и качества обучения. | en_US |
dc.description.abstract | The theoretical-methodical aspects of interactive methods of education and features of their introduction in training of future specialists in higher education establishments are covered in the article. Training as one of the effective methods of formation of professional competence and personal qualities of future specialists is proved. The accent is done upon the necessity to introduce training exercises, business games in order to raise the motivation and quality of education. | en_US |
dc.subject | інтерактивність | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи | en_US |
dc.subject | інтерактивне навчання | en_US |
dc.subject | тренінги | en_US |
dc.subject | ділові ігри | en_US |
dc.subject | интерактивность | en_US |
dc.subject | интерактивные методы | en_US |
dc.subject | интерактивное обучение | en_US |
dc.subject | тренинги | en_US |
dc.subject | деловые игры | en_US |
dc.subject | interactivity | en_US |
dc.subject | interactive methods | en_US |
dc.subject | interactive training | en_US |
dc.subject | business games. | en_US |
dc.title | Упровадження інтерактивних методів навчання у підготовку майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шварп_Стаття.doc | 83,5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.