Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4299
Назва: Упровадження інтерактивних методів навчання у підготовку майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі
Автори: Шварп, Н. В.
Шварп, Н. В.
Shvarp, N. V.
Теми: інтерактивність;інтерактивні методи;інтерактивне навчання;тренінги;ділові ігри;интерактивность;интерактивные методы;интерактивное обучение;тренинги;деловые игры;interactivity;interactive methods;interactive training;business games.
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Шварп, Н. В. Упровадження інтерактивних методів навчання у підготовку майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі / Н. В. Шварп // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст. Серія «Педагогіка і психологія». – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип. 40, ч. 2. – С. 266-272.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретико-методичні аспекти інтерактивних методів навчання та особливості їх упровадження у підготовку майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Обґрунтовано тренінги як один із ефективних методів формування професійних компетентностей та особистісних якостей майбутнього фахівця. Наголошено необхідності впровадження тренінгових вправ, ділових ігор з метою підвищення мотивації та якості навчання.
В статье освещены теоретико-методические аспекты интерактивных методов обучения и особенности их внедрения в подготовку будущих специалистов в высших учебных заведениях. Обосновано тренинги как один из эффективных методов формирования профессиональных компетентностей и личностных качеств будущего специалиста. Делается акцент на необходимости внедрения тренинговых упражнений, деловых игр с целью повышения мотивации и качества обучения.
The theoretical-methodical aspects of interactive methods of education and features of their introduction in training of future specialists in higher education establishments are covered in the article. Training as one of the effective methods of formation of professional competence and personal qualities of future specialists is proved. The accent is done upon the necessity to introduce training exercises, business games in order to raise the motivation and quality of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4299
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шварп_Стаття.doc83,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.