Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4327
Название: Історіографія діяльності педагогічних персоналій Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.)
Другие названия: Историография деятельности педагогических персоналий Слобожанщины – основателей медицинского и фармацевтического образования в Украине (ХІХ – нач. ХХ ст.)
The Historiography of Activity of Slobozhanshchyna’s pedagogical personalities – the founders of the medical and pharmaceutical education in Ukraine (19th – early 20th сentury)
Авторы: Лутаєва, Т. В.
Лутаева, Т. В.
Lutaieva, T. V.
Ключевые слова: університетська освіта;медична та фармацевтична освіта;університет;історіографічний аналіз;громадсько-просвітницька діяльність;педагогічні персоналії;университетское образование;медицинское и фармацевтическое образование;университет;историографический анализ;общественно-просветительская деятельность;педагогические персоналии;University education;Medical and Pharmaceutical education;University;historiographical analysis;national public educational activity;pedagogical personalities
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Лутаєва, Т. В. Історіографія діяльності педагогічних персоналій Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ ст.) / Т. В. Лутаєва // Педагогічний дискурс : зб. наук. пр. / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2013. – Вип. 15. – С. 421-427.
Краткий осмотр (реферат): У статті подається історіографія діяльності педагогічних персоналій Слобожанщини – фундаторів вітчизняної медичної та фармацевтичної освіти в другій пол. ХІХ – на поч. ХХ ст. Виділено три історіографічні етапи дослідження. Установлено, що на першому етапі (поч. ХІХ – поч. ХХ ст.) аналіз діяльності педагогічних персоналій – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти – був пов’язаний з характеристикою університетської освіти, що зазнала впливу офіційної великодержавної ідеології; під час другого етапу (перша чверть ХХ – кінець 1980-х рр.) тривали пошуки нових підходів до оцінки діяльності педагогічних персоналій в умовах панування комуністичної ідеології. Доведено, що на третьому етапі (з 1991 р.) дослідження діяльності педагогічних персоналій відбувається на новому рівні, з урахуванням як особистісних, так і соціальних та внутрішньонаукових детермінант.
Статья посвящена историографии деятельности педагогических персоналий – основателей отечественного медицинского и фармацевтического образования во второй пол. ХІХ – в нач. ХХ вв. Выделено три историографических этапа исследования. Установлено, что на первом этапе (нач. ХІХ – нач. ХХ ст.) анализ деятельности педагогических персоналий – основателей медицинского и фармацевтического образования – был связан с характеристикой университетского образования, находящегося под влиянием официальной великодержавной идеологии. Для второго этапа (первая четверть ХХ ст. – конец 1980-х гг.) характерен поиск новых подходов к оценке деятельности педагогических персоналий в условиях господства коммунистической идеологии. Доказано, что на третьем этапе (с 1991 г.) исследование деятельности педагогических персоналий происходит на новом уровне, с учетом как личностных, так и социальных и внутринаучных детерминант.
The article highlights the historiography of the literature devoted to the study of pedagogical personalities – the founders of the domestic medical and pharmaceutical education in the 19th – early 20th century. It was allocated three historiographical stages of the study. It was noted that in the first stage (beginning of 19th – early 20th century) analysis of the medical and pharmaceutical educator’s activity has been linked to the characteristic of University’s education that was under the influence of a great-official ideology, and in the second stage (the first quarter of the 20th century – the end of the 1980s years) the search for new approaches under the rule of the communist ideology to the evaluation of pedagogical personalities’ activity was lasted. It was proved that in the third stage (from the 1991 year) the study of pedagogical personalities are at a new level. Taking into account both the personal and the social determinants is useful for the contemporary scientists.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4327
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9_стаття_Лутаєва.pdf297,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.