Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4484
Назва: Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства
Автори: Толочко, В. М.
Медведєва, Ю. П.
Міщенко, І. В.
Зарічкова, М. В.
Чешева, М. В.
Должнікова, О. М.
Толочко, В. М.
Медведева, Ю. П.
Мищенко, И. В.
Заричковая, М. В.
Чешева, М. В.
Должникова, О. Н.
Tolochko, V. M.
Medvedyeva, Yu. P.
Mishchenko, I. V.
Zarichkova, M. V.
Chesheva, M. V.
Dolzhnikova, O. M.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Фармацевтичний Кур`єр
Бібліографічний опис: Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва, І. В. Міщенко, М. В. Зарічкова, М. В. Чешева, О. М. Должнікова // Фармацевтичний кур`єр. - 2013. - № 5. - С. 48-54.
Короткий огляд (реферат): Формування стратегій просування своєї продукції є зараз однією з центральних складових діяльності багатьох фармацевтичних підприємств, тому витрати на рекламу їхньої продукції зростають у усьому світі швидкими темпами. Безпосередніми результатами промоційної та рекламної діяльності стають зміни у споживанні лікарських засобів населенням, і є підстави говорити навіть про медичні та соціальні наслідки рекламної діяльності на фармацевтичному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4484
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФармКурьер №5.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.