Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 41.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2017Аналіз ринку препаратів для лікування доброякісних захворювань передміхурової залози з метою визначення маркетингових можливостей для вітчизняного виробникаЗайченко, В. С.; Євтушенко, О. М.; Рубан, О. А.; Маслій, Ю. С.; Равшанов, Т. Б.; Зайченко, В. С.; Евтушенко, Е. Н.; Рубан, Е. А.; Маслий, Ю. С.; Равшанов, Т. Б.; Zaychenko, V. S.; Yevtushenko, O. M.; Ruban, O. A.; Маsliy, Ju. S.; Ravshanov, T. B.
2010Фармакоекономічна оцінка лікарських засобів з урахуванням побічних реакційЄвтушенко, О. М.; Yevtushenko, O. M.
2015Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.
2017Аналіз заходів сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівникамиПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2017Анализ назначений лекарственных средств как современный подход предоставления качественных медицинских услуг больным с депрессивными расстройствамиКобец, М. Н.; Кобець, М. М; Kobets, M. M.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.; Kobets, Yu. M.; Филипцова, О. В.; Філіпцова, О. В.; Filiptsova, O. V.
2017Аналіз ринку препаратів для лікування доброякісних захворювань передміхурової залози з метою визначення маркетингових можливостей для вітчизняного виробникаЗайченко, В. С.; Євтушенко, О. М.; Рубан, О. А.; Маслій, Ю. С.; Равшанов, Т. Б.; Zaychenko, V. S.; Evtushenko, O. M.; Ruban, O. A.; Maslii, Yu. S.; Ravshanov, T. B.
2018Удосконалення управління технологічним процесом розробки нових лікарських засобів як соціально орієнтованим проектомСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.
2018Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горлеБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Таджиев, М.; Tadjiev, M.