Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Название: Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів
Авторы: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ключевые слова: маркетинг;маркетингові комунікації;просування;лікарські засоби;маркетинговые комуникации;продвижение;лекарственные средства
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Малий, В. В. Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів // В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики:зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Іnternet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. - Х.: НФаУ, 2016. – С. 60 – 62.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конференція ФММ-2016-60-62.pdf403,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.