Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Назва: Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів
Автори: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: маркетинг;маркетингові комунікації;просування;лікарські засоби;маркетинговые комуникации;продвижение;лекарственные средства
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів // В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики:зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Іnternet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. - Х.: НФаУ, 2016. – С. 60 – 62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція ФММ-2016-60-62.pdf403,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.