Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Title: Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів
Authors: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Keywords: маркетинг;маркетингові комунікації;просування;лікарські засоби;маркетинговые комуникации;продвижение;лекарственные средства
Issue Date: 2016
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів // В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики:зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Іnternet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. - Х.: НФаУ, 2016. – С. 60 – 62.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10606
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференція ФММ-2016-60-62.pdf403,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.