Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 39.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Навчально-методична робота кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту: історичні аспекти та перспективи розвиткуМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Malyi, V. V.; Rogulia, O. Yu.; Olkhovska, A. B.; Dorokhova, L. P.
2017Основні принципи та прийоми просування косметологічних послугСубота, Ю. М.; Subota, Iu. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2013Management of marketing activity of the drugstoreAl-Barazi Abdulla; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.
2015Стратегічний аналіз маркетингової діяльності аптекиДорохова, Л. П.; Драшкович, M.; Дорохова, Л. П.; Драшкович, M.; Dorokhova, L. P.; Drashkovich, M.
2014Управління маркетинговою діяльністю аптекиДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Титаренко, Р. О.; Титаренко, Р. А.; Titarenko, R. A.
2015Імітаційне моделювання управління запасами в ланцюгах поставокДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2017Дослідження факторів, що впливають на вибір вітамінних препаратівДорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2019Побудова моделі для споживацького порівняння приладів для поліпшення стану повітряДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorohova, L. P.