Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 50.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Сучасні підходи до характеристики інноваційності лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Самборська, М. І.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Самборская, М. И.; Samborskaya, M. I.
2017Питання класифікації та вмісту іноваційних ризиків в фармацевтичному секторіСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.
2016Сучасні методи дослідження у фармацевтичному маркетингуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратівБайгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2014Аналіз пропозиції та структури споживання протиалергічних антигістамінних лікарських препаратів на вітчизняному фармацевтичноу ринкуЖадько, С. В.; Османова, Д. Б.; Слободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Османова, Д. Б.; Слободянюк, Н. Н.; Zhadko, S. V.; Osmanova, D. B.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.
2013Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препаратуДудар, Г. М.; Дударь, Г. М.; Dudar, G. M.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2013Економічне та комерційне обґрунтування впровадження антигіпертензивного препарату3-го поколінняСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Дудар, Г. М.; Dudar, G. M.
2015Підвищення статусу торговельної марки лікарських препаратів як запорука гарантій якості та обіцянок споживачевіСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.
2013Організаційно-економічні підходи до обґрунтування проекту нового виробництва лікарських препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Дудар, Г. М.; Дударь, Г. М.; Dudar, G. M.