Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4555
Назва: Визначення ролі інтернет-комунікацій в інформаційному забезпеченні споживачів засобів для зниження маси тіла
Автори: Жадько, С. В.
Малий, В. В.
Гелеверя, Т. М.
Жадько, С. В.
Малый, В. В.
Гелеверя, Т. М.
Zhadko, S. V.
Malyi, V. V.
Geleverya, T. M.
Теми: інтернет;засоби для зниження маси тіла;интернет;средства для снижения массы тела;internet;medications for weight loss
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Визначення ролі інтернет-комунікацій в інформаційному забезпеченні споживачів засобів для зниження маси тіла / С. В. Жадько, В. В. Малий, Т. М. Гелеверя // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 351-352.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4555
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.