Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4617
Назва: Изучение современных методов мерчандайзинга, применяемых в аптеке
Автори: Ляшенко, А. Ю.
Ляшенко, А. Ю.
Lyashenko, А. Y.
Теми: мерчандайзинг;мерчандайзінг;аптека;pharmacy
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ляшенко, А. Ю. Изучение современных методов мерчандайзинга, применяемых в аптеке / А. Ю. Ляшенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 358-359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4617
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-360.pdf197,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.