Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4627
Назва: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Теми: конференція
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 28 –29 берез. 2013 р. / редкол. : З..М. Мнушко та ін. – Х. : Вид-во НФаУ, 2013. – 405 с.
Короткий огляд (реферат): Збірник містить матеріали міжнародної науково-практичної конференції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в цілому в сфері менедж-менту й маркетингу та в галузі фармації. Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркети-нгу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організацій-но-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy, практичні аспекти управління виробництвом, контролем якос-ті, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фарма-цевтичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських за-собів та відповідальним самолікуванням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4627
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024
Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СборникКонф.-ММФ-2013.pdf4,54 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.