Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4739
Назва: Особенности системы сбалансированных показателей аптечных предприятий и маркетинговое управление ими
Автори: Пестун, И. В.
Мнушко, З. Н.
Тутутченко, Е. В.
Пестун, І. В.
Мнушко, З. М.
Тутутченко, О. В.
Mnushko, Z. N.
Pestun, I. V.
Tututchenko, O. V.
Теми: система сбалансированных показателей;система збалансованих показників;Balanced Scorecard
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Пестун, И. В. Особенности системы сбалансированных показателей аптечных предприятий и маркетинговое управление ими / И. В. Пестун, З. Н. Мнушко, Е. В. Тутутченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 89-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4739
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
89.pdf328,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.