Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4744
Title: Strengths and weaknesses of chaos theory in marketing
Authors: Mnushko, Z. M.
Timanyuk, I. V.
Мнушко, З. М.
Тіманюк, І. В.
Мнушко, З. Н.
Тиманюк, И. В.
Keywords: chaos theory;теория хаоса;теорія хаосу
Issue Date: 2013
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Mnushko, Z. M. Strengths and weaknesses of chaos theory in marketing / Z. M. Mnushko, I. V. Timanyuk // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 154.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4744
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
154.pdf112,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.