Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4748
Назва: Маркетингове обгрунтування виробництва лікарських препаратів ноотропної дії із шоломниці байкальскої
Автори: Півень, О. П.
Сліпченко, Г. Д.
Пивень, Е. П.
Слипченко, Г. Д.
Piven, E. P.
Slipchenko, H. D.
Теми: ноотропна дія;ноотропное действие;neuroprotective effect;шоломниця байкальська;шлемник байкальский
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Маркетингове обгрунтування виробництва лікарських препаратів ноотропної дії із шоломниці байкальскої / О. П. Півень, Г. Д. Сліпченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 220-221.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4748
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
220.pdf198,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.