Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5052
Название: Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину ІІ
Авторы: Півень, О. П.
Пузак, Н. О.
Хренов, М. О.
Пузак, Н. А.
Пивень, Е. П.
Хренов, Н. А.
Ключевые слова: препарати-інгібітори рецепторів ангіотензину II;маркетингові дослідження;препарати-інгібітори ринок антигіпертензивних засобів;монополізація;конкуренція;концентрація;конкуренция;монополизация;концентрация;рынок антигипертензивных средств;препараты-ингибиторы рецепторов ангиотензина II;препармаркетинговые исследования;competition;monopolization;concentration;market for antihypertensive medications;medications inhibitors of angiotensin II;marketing research, market for antihypertensive medications
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Півень О. П. Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину ІІ / О. П. Півень, Н. О. Пузак, О. М. Хренов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 306-314.
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз товарної, фірмової та цінової структури ринку інгібіторів ангіотензину II. Визначено рівень концентрації та монополізації виробництва препаратів. Розраховано коефіцієнт ліквідності цін та встановлено сегменти ринку які характеризуються низькою конкуренцією. Обґрунтовано необхідність розширення ринку досліджуваних препаратів за рахунок вітчизняного виробництва
Проведен анализ товарной, фирменной и ценовой структуры ринка ингибиторов ангиотензина II. Определен уровень концентрации и монополизации производства препаратов. Расс¬читан коэффициент ликвидности цен и установлены сегменты рынка, характеризующиеся низким уровнем конкуренции. Обосновано необходимость расширения рынка исследуемых препаратов за счет отечественного производства
Have been carried an analyzed of commodity, brand and price of the market structure of inhibitors of angiotensin II. Have been defined the level of concentration and monopolization of medications. Calculated coefficient of liquidity and prices set market segments characterized by low competition. Have been carried an analyzed index of coefficients and average trade mark-up on drugs- brands. Have been justified the need to extend the market researched drugs through national production
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5052
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Півень_Пузак_Хренов.pdf238,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.