Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5059
Назва: Упровадження технології проблемного навчання при викладанні психолого-педагогічних дисциплін
Автори: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Щокіна, Н. Б.
Щекина, Н. Б.
Shchokina, N. B.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кайдалова, Л. Г. Упровадження технології проблемного навчання при викладанні психолого-педагогічних дисцип-лін / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокіна // Історичні, економічні, соціально-філософські та освітні аспекти розвитку охорони здоров’я : матеріали ІІ Міжнарод. наук. інтернет-практ. конф., присвяченої 210-річчю ХНМУ, м. Харків, 4–11 листоп. 2014 р. – Х. : ХНМУ, 2014. – С. 214-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5059
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_К_Щ_в_ХНМУ2014 (1).pdf423,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.