Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5062
Назва: Страхи студентів, які пов’язані з навчальною діяльністю
Автори: Шаповалова, В. С.
Шаповалова, В. С.
Shapovalova, V. S.
Теми: страх;страхи студентів;страх іспиту;страх публічного виступу;страх;страхи студентов;страх экзамена;страх публичного выступления;fear;fears students;fear before the exam;fear of public speaking
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Шаповалова, В. С. Страхи студентів, які пов’язані з навчальною діяльністю / В. С. Шаповалова // Вісник Харківського національного університету. - 2014.- № 1095. - С. 187-190.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто трактування емоції страху та деякі її класифікації. Виявлені та проаналізовано страхи студентів, які пов’язані з навчальною діяльністю. Виявлено, що студенти більш за все остерігаються бути відрахованими із вищого навчального закладу, у них присутній страх перед іспитами та заліками, перед публічними виступами, відповідальністю і таке інше. На це впливає вступ в доросле життя, рівень знань студентів, їх спрямованість на отримання професії, а також особливості юнацького віку: формування власного світогляду, самооцінки та ін.
В статье рассмотрены трактовки эмоции страха и некоторые ее классификации. Выявлены и проанализированы страхи студентов, связанные с учебной деятельностью. Выявлено, что студенты более всего опасаются быть отчисленными из вуза, у них присутствует страх перед экзаменами и зачетами, перед публичными выступлениями, ответственностью и т.п. На это влияет вступление во взрослую жизнь, уровень знаний студентов, их направленность на приобретение профессии, а также особенности юношеского возраста: формирование собственного мировоззрения, самооценки и др.
The article deals with the interpretation of the emotions of fear and some of its classification. Identified and analyzed the fears students associated with educational activities. We found that students are more likely to be wary expelled from the university, they present fear of fear before the exam, of public speaking, responsibility, etc. It influence the entry into adulthood, the level of knowledge of students, their focus on the directionality of the profession, as well as the features of adolescence: the formation of their world view, self-esteem, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5062
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_docx (1).pdf130,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.