Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5078
Title: Сучасні педагогічні технології як засіб підготовки компетентних фахівців
Authors: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Keywords: педагогічна технологія;інформаційна технологія;тренінгова технологія;технологія проблемного навчання;особистісно- орієнтована технологія;педагогическая технология;информационная технология;тренинговая технология;технология проблемного обучения;личностно-ориентированная технология;pedagogical technology;information technology;training technology;technology of problem training;personal the focused technology
Issue Date: 2013
Bibliographic description (Ukraine): Кайдалова, Л. Г. Сучасні педагогічні технології як засіб підготовки компетентних фахівців / Л. Г. Кайдалова // Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : матеріали Міжнар. наук.-прак. конф., м. Харків, 15–16 трав. 2013 р. – Х. : ХНЕУ, 2013. – С. 164-168.
Abstract: У статті охарактеризовані сучасні педагогічні технології – інформаційна, тренінгова, проблемного навчання, особистісно-орієнтована технологія. Висвітлено їх вплив на підготовку фахівців у вищих навчальних закладах.
В статье охарактеризованы современные педагогические технологии – информационная, тренинговая, проблемного обучения, личностно-ориентированная технология. Освещено их влияние на підготовку специалистов в высших учебных заведениях.
The article describes the modern educational technology and information, training, problem teaching, personality-oriented technology. Lit their influence on the підготовку of specialists in higher educational institutions.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5078
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf474,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.