Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5286
Назва: Дослідження сучасного стану соціальної відповідальності найбільших аптечних мереж міста Харкова
Інші назви: Исследование современного состояния социальной ответственности крупных аптечных сетей города Харькова
Research of the current state of social responsibility of large pharmacies networks of Kharkiv city
Автори: Черкашина, А. В.
Котвіцька, А. А.
Черкашина, А. В.
Котвицкая, А. А.
Cherkashyna, A. V.
Kotvitska, A. A.
Теми: соціальна відповідальність бізнесу;аптечна мережа;рівні соціальної відповідальності;анкетування;социальная ответственность бизнеса;аптечная сеть;уровни социальной ответственности;анкетирование;social responsibility of business;pharmacy network;levels of social responsibility;questioning
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Черкашина, А. В. Дослідження сучасного стану соціальної відповідальності найбільших аптечних мереж міста Харкова / А. В. Черкашина, А. А. Котвіцька // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 2. - С. 36-42.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан соціальної відповідальності найбільших аптечних мереж міста Харкова шляхом анкетування співробітників аптечних закладів. Враховуючи осо- бливий характер та соціальну спрямованість фармацевтичної галузі, охарактеризовані рівні соціальної відповідальності бізнесу, визначені складові внутрішньої та зовнішньої відповідаль- ності. Встановлено, що власники аптечних закладів не мають чіткого розуміння важливості впровадження соціальної відповідальності бізнесу під час здійснення господарської діяльності. Також визначено недостатній рівень поінформованості керівників аптечних закладів щодо ефек- тивності соціальної відповідальності та результатів її застосування.
В статье проанализировано современное состояние социальной ответственности круп- ных аптечных сетей города Харькова посредством анкетирования сотрудников аптеч- ных учреждений. Учитывая особый характер и социальную направленность фарма- цевтической отрасли, охарактеризованы уровни социальной ответственности бизнеса, определен состав внутренней и внешней ответственности. Установлено, что собственни- ки аптечных учреждений не понимают важности внедрения социальной ответственно- сти бизнеса в осуществление хозяйственной деятельности. Также выявлен недостаточ- ный уровень осведомленности руководителей аптечных учреждений об эффективности социальной ответственности и результатов ее применения.
The current state of social responsibility of the largest pharmacy networks of Kharkiv city has been analyzed in the article by means of questioning of drugstores’ staffs. Considering a special character and a social orientation of the pharmaceutical branch, the levels of social responsibility of business have been characterized, the structure of internal and external responsibility have been defined. It has been established that owners of pharmacies don’t understand an importance of introduction of social responsibility of business in implementation of economic activity. Insufficient level of awareness of drugstores’ heads about efficiency of social responsibility and results of its application has been also revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5286
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из UEC_2_2014-5.pdf504,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.