Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5369
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАндрєєва, О. О.-
dc.contributor.authorАндреева, Е. А.-
dc.contributor.authorAndrieieva, O. O.-
dc.date.accessioned2014-12-15T14:29:20Z-
dc.date.available2014-12-15T14:29:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАндрєєва, О. О. Дослідження мотивації до професії провізора студентів фармацевтичного університету при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація» / О. О. Андрєєва // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 4. - С. 17-23.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5369-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми сучасної фармацевтичної освіти яка залежить не тільки від змісту, але і від того, як засвоюється навчальний матеріал та в якій формі він подається, за допомогою репродуктивних або інноваційних методів навчання. Це стає приводом для перегляду підходів до методики викладання навчальних дисциплін у вищих фармацевтичних навчальних закладах. На прикладі введення в педагогічний процес читання бінарних лекцій проаналізовано позитивний вплив на відношення студентів до своєї майбутньої професії.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы современного фармацевтического образования, которое зависит не только от содержания, но и от того, как усваивается учебный мате- риал и в какой форме он преподносится, при помощи репродуктивных или инноваци- онных методов обучения. Это становится поводом для пересмотра подходов к методике преподавания учебных дисциплин в высшем фармацевтическом учебном заведении. На примере введения в педагогический процесс проведения бинарных лекций проана- лизировано позитивное влияние на отношение студентов к своей будущей профессии.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the issues of modern pharmaceutical education depended not only on content but on the way and the form in which learning material is presented by reproductive and innovative teaching methods. This becomes the cause for reviewing of approaches to methodology of courses teaching in higher pharmacy school. By example of binary lection implementation into the pedagogical process there was analyzed positive impact on students’ attitude to their future profession.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпрофесійна мотиваціяen_US
dc.subjectбінарна лекціяen_US
dc.subjectдіагностикаen_US
dc.subjectпрофессиональная мотивацияen_US
dc.subjectбинарная лекцияen_US
dc.subjectдиагностикаen_US
dc.subjectprofessional motivationen_US
dc.subjectbinary lectionen_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.titleДослідження мотивації до професії провізора студентів фармацевтичного університету при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація»en_US
dc.title.alternativeИсследование мотивации к профессии провизора студентов фармацевтического университета при усовершенствовании преподавания дисциплины «Клиническая фармация»en_US
dc.title.alternativeResearch of motivation to profession of pharmacist among students of National university of pharmacy during improvement the course “Clinical pharmacy” teachingen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри клінічної фармакології та клінічної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из UEC_436_2014-3.pdf177,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.