Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5369
Назва: Дослідження мотивації до професії провізора студентів фармацевтичного університету при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація»
Інші назви: Исследование мотивации к профессии провизора студентов фармацевтического университета при усовершенствовании преподавания дисциплины «Клиническая фармация»
Research of motivation to profession of pharmacist among students of National university of pharmacy during improvement the course “Clinical pharmacy” teaching
Автори: Андрєєва, О. О.
Андреева, Е. А.
Andrieieva, O. O.
Теми: професійна мотивація;бінарна лекція;діагностика;профессиональная мотивация;бинарная лекция;диагностика;professional motivation;binary lection;diagnostics
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Андрєєва, О. О. Дослідження мотивації до професії провізора студентів фармацевтичного університету при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація» / О. О. Андрєєва // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 4. - С. 17-23.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми сучасної фармацевтичної освіти яка залежить не тільки від змісту, але і від того, як засвоюється навчальний матеріал та в якій формі він подається, за допомогою репродуктивних або інноваційних методів навчання. Це стає приводом для перегляду підходів до методики викладання навчальних дисциплін у вищих фармацевтичних навчальних закладах. На прикладі введення в педагогічний процес читання бінарних лекцій проаналізовано позитивний вплив на відношення студентів до своєї майбутньої професії.
В статье рассматриваются проблемы современного фармацевтического образования, которое зависит не только от содержания, но и от того, как усваивается учебный мате- риал и в какой форме он преподносится, при помощи репродуктивных или инноваци- онных методов обучения. Это становится поводом для пересмотра подходов к методике преподавания учебных дисциплин в высшем фармацевтическом учебном заведении. На примере введения в педагогический процесс проведения бинарных лекций проана- лизировано позитивное влияние на отношение студентов к своей будущей профессии.
The paper considers the issues of modern pharmaceutical education depended not only on content but on the way and the form in which learning material is presented by reproductive and innovative teaching methods. This becomes the cause for reviewing of approaches to methodology of courses teaching in higher pharmacy school. By example of binary lection implementation into the pedagogical process there was analyzed positive impact on students’ attitude to their future profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5369
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри клінічної фармакології та клінічної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из UEC_436_2014-3.pdf177,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.