Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5371
Назва: Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхід
Інші назви: Современная концепция фармацевтического маркетинга: холистический подход
The modern concept of pharmaceutical marketing: holistic approach
Автори: Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Теми: маркетинг;маркетингова концепція;холістичний маркетинг;фармацевтичний маркетинг;фармація;маркетинг;маркетинговая концепция;холистический маркетинг;фармацевтический маркетинг;фармация;marketing;marketing concept;holistic marketing;pharmaceutical marketing;pharmacy
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхід / В. В. Малий // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 4. - С. 40-46.
Короткий огляд (реферат): Деталізовані основні види маркетингу за структурою маркетингової концепції, система- тизовано погляди науковців щодо розкриття сутності категорії «холістичний маркетинг» та складових елементів цієї концепції. Досліджено існуючі підходи до побудови структурної моделі холістичного маркетингу та її адаптації до підприємств фармацевтичної галузі. Подано та обґрунтовано авторське бачення сучасної моделі холістичного маркетингу у фармації.
Детализированы основные виды маркетинга по структуре маркетинговой концепции, систематизированы взгляды ученых на раскрытие сущности категории «холистичес- кий маркетинг» и составляющих элементов этой концепции. Исследованы существу- ющие подходы к построению структурной модели холистического маркетинга и его адаптации к предприятиям фармацевтической отрасли. Подано и обосновано автор- ское видение современной модели холистического маркетинга в фармации.
The main types of marketing by the structure of marketing concepts have been detailed, scientific views regarding disclosure of the category ‘holistic marketing’ and the constituent elements of the concept have been systematized. The existing approaches to the construction of the structural model holistic marketing and adapting it to the business of the pharmaceutical industry have been researched. The author’s vision of the modern model holistic marketing in pharmacy has been posted and proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5371
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из UEC_436_2014-6.pdf263,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.