Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5423
Назва: Дослідження успішності навчання та самооцінки активності студентів при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація»
Інші назви: Исследование успешности обучения и самооценки активности студентов при усовершенствовании преподавания дисциплины «Клиническая фармация»
Research of students’ study progress and activity self-assessment while improvement of “Clinical pharmacy” course teaching
Автори: Андрєєва, О. О.
Андреева, Е. А.
Andrieieva, O. O.
Теми: успішність навчання;самооцінка активності;ділова гра;діагностика;успешность обучения;самооценка активности;деловая игра;диагностика;learning progress;activity self-assessment;simulation exercise;diagnostics
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Андрєєва, О. О. Дослідження успішності навчання та самооцінки активності студентів при удосконаленні викладання дисципліни «Клінічна фармація» / О. О. Андрєєва // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 5. - С. 41-45.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми сучасної фармацевтичної освіти яка залежить не тільки від змісту, але і від того, як засвоюється навчальний матеріал та в якій формі він подається, за допомогою репродуктивних або інноваційних методів навчання. Це стає приводом для перегляду підходів до методики викладання навчальних дисциплін у вищих фармацевтичних навчальних закладах. На прикладі введення в педагогічний процес ділових ігор проаналізовано позитивний вплив на успішність навчання та самооцінку активності студентів на занятті.
В статье рассматриваются проблемы современного фармацевтического образования ко- торое зависит не только от содержания, но и от того, как усваивается учебный материал и в какой форме он подается, с помощью репродуктивных или инновационных мето- дов учебы. Это становится поводом для пересмотра подходов к методике преподавания учебных дисциплин в высших фармацевтических учебных заведениях. На примере введения в педагогический процесс деловых игр проанализировано позитивное влия- ние на успешность учебы и самооценку активности студентов на занятии.
The paper considers the problem of modern pharmaceutical education which is depends not only on content but on the way and the form in which study material is presented by reproductive and innovation learning. This becomes the reason for reviewing the approaches to study courses teaching methodology in higher pharmacy schools. By the example of simulation exercises implementation in teaching process there was analysed the positive impact on learning progress and students’ in-class work activity self-assessment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5423
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармакологiї та клінічної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из UEC_5_20141-7.pdf168,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.