Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5440
Назва: Маркетинговий аналіз асортименту вакцин від грипу та показників їх доступності
Автори: Немченко, А. С.
Немченко, А. С.
Nemchenko, A. S.
Сімонян, Л. С.
Симонян, Л. С.
Simonyan, L. S.
Теми: грип;грипп;influenza;вакцинація;вакцинация;vaccination;маркетинговий аналіз;маркетинговый анализ;marketing analysis
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Немченко, А. С. Маркетинговий аналіз асортименту вакцин від грипу та показників їх доступності / А. С. Немченко, Л. С. Сімонян // Сучасні досягнення фармацевтичної технології : матеріали ІV наук.-практ. конференції з міжнар. участю (16-17 жовтня 2014 р.). – X.: Вид-во НФаУ, 2014. – С. 211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5440
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211укр.pdf143,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.