Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5825
Назва: Сегментація потенційних споживачів наркотичних засобів
Автори: Кобець, М. М.
Кобец, М. Н.
Kobets, M. M.
Кобець, Ю. М.
Кобец, Ю. Н.
Kobets, Yu. M.
Філіпцова, О. В.
Филипцова, А. В.
Filiptsova, A. V.
Теми: наркотичні засоби;наркотические средства;drugs;онкологічні захворювання;онкологические заболевания;ринок;рынок;market
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Кобець, М. М. Сегментація потенційних споживачів наркотичних засобів / М. М. Кобець, Ю. М. Кобець, О. В. Філіпцова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІІ наук.-практ. конф. 4 листоп. 2014 р. – Х., 2014. – С. 155-157.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5825
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-157.pdf279,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.