Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5843
Назва: Актуальність менеджмент-маркетингу в сучасних умовах розвитку
Автори: Кайдалова, А. В.
Кайдалова, А. В.
Kaydalova, A. V.
Піддубна, А. В.
Поддубная, А. В.
Poddubnaya, A. V.
Теми: маркетинг;marketing;менеджмент;management
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Піддубна, А. В. Актуальність менеджмент-маркетингу в сучасних умовах розвитку / А. В. Піддубна., А. В. Кайдалова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІІ наук.-практ. конф. 4 листоп. 2014 р.– Х., 2014. – С. 294-297.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5843
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294-297.pdf300,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.