Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/587
Title: Визначення та аналіз споживчого потенціалу ринку антигельмінтних лікарських препаратів
Authors: Мнушко, З. М.
Попова, Ю. В.
Mnushko, Z. N.
Popova, Yu. V.
Keywords: антигельмінтні лікарські засоби;ємність ринку;споживчий потенціал ринку;втрата частки потенціалу ринку;antihelminthic drugs;market consumer potential
Issue Date: 2008
Bibliographic description (Ukraine): Мнушко, З. М. Визначення та аналіз споживчого потенціалу ринку антигельмінтних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова // Клінічна фармація. - 2008. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр. : с. 33-34.
Abstract: Визначено асортимент лікарських препаратів антигельмінтної дії, присутніх на фармацевтичному ринку України. Здійснено аналіз динаміки реєстрації антигельмінтних лікарських засобів. Наведені теоретичні підходи до визначення споживчого потенціалу ринку антигельмінтних лікарських препаратів. Розраховано ємність ринку антигельмінтних лікарських засобів у загальній ємності фармацевтичного ринку України, визначено тенденції його розвитку. Проведено аналіз зміни середньозваженої вартості упаковки лікарського препарату антигельмінтної дії у динаміці. Визначені препарати-лідери за обсягами продажу та наведено аналіз співвідношення обсягів продажу лікарських препаратів антигельмінтної дії з показниками їх ефективності. Виділено групи факторів, які зумовлюють втрату частки потенційного ринку підприємств-виробників і торгових посередників.
The assortment of drugs with the antihelminthic action, which are available at the Ukrainian pharmaceutical market, has been determined. The analysis of dynamics of antihelminthic drugs registration has been performed. Theoretical approaches for determining the consumer potential of the antihelminthic drugs market have been given. The market capacity of antihelminthic drugs in the total capacity of the pharmaceutical market has been calculated; tendencies of its development have been determined. The analysis of change for the average cost for antihelminthic drugs packing has been carried out. A ratio of dynamics of the sales volumes for antihelminthic drugs with the parameters of their efficiency has been analyzed; drugs-leaders have been determined. Groups of the factors, which stipulate the loss of the potential market share for enterprises-manufacturers and trading intermediaries have been chosen.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/587
ISSN: 1562-725Х
Appears in Collections:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009
Наукові публікації кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-34.pdf180,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.