Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5970
Назва: Слоган як специфічне мовне явище в рекламі фармацевтичних препаратів та виробів медичного призначення
Автори: Лисенко, Н. О.
Лысенко, Н. А.
Lysenko, N. O.
Ракєєв, П.
Ракеев, П.
Rakeev, P.
Теми: реклама;advertising;слоган;slogan;фармпродукція;фармпродукция;pharmaceutical products
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ракєєв, П. Слоган як специфічне мовне явище в рекламі фармацевтичних препаратів та виробів медичного призначення / П. Ракєєв, Н. Лисенко // Мовні дисципліни в контексті розвитку сучасної вищої школи: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13–14 листоп. 2014 р., м. Харків). – Х. : Тім Пабліш Груп, 2014. – С. 263-265.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5970
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
263-265.pdf165,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.