Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6055
Назва: Мікросегментація споживачів лікарських засобів та спеціальних харчових добавок для схуднення
Автори: Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Кругова, Д. В.
Круговая, Д. В.
Krugovaya, D. V.
Теми: схуднення;похудения;weight loss
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Мікросегментація споживачів лікарських засобів та спеціальних харчових добавок для схуднення / С. В. Жадько, Д. В. Кругова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІ наук.-практ. конф., 1 листоп. 2013 р. – Х., 2013. – С. 61-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6055
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61-62.pdf293,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.