Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Моделювання маркетингової діяльності працівників аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Методичні підходи до розробки клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз та моделювання витрат робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2008Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2011Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.