Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/616
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВишневська, Л. І.-
dc.contributor.authorЯковенко, В. К.-
dc.contributor.authorДяченкo, K. A.-
dc.contributor.authorКолесніков, О. В.-
dc.contributor.authorХохлова, К. О.-
dc.contributor.authorVishnevskaya, L. I.-
dc.contributor.authorYakovenko, V. K.-
dc.contributor.authorDyachenko, K. A.-
dc.contributor.authorKolesnikov, A. V.-
dc.contributor.authorKhokhlova, Ye. A.-
dc.date.accessioned2011-11-15T12:10:45Z-
dc.date.available2011-11-15T12:10:45Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження лікарських препаратів для терапії гінекологічних захворювань на фармацевтичному ринку України / Л. І. Вишневська, В. К. Яковенко, К. Я. Дяченко, О. В. Колеснікова, К. О. Хохлова // Клінічна фармація. - 2008. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр. : с.66.en_US
dc.identifier.issn1562-725Х-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/616-
dc.description.abstractМетодом аналізу вторинної маркетингової інформації досліджено стан розвитку ринку препаратів для лікування гінекологічних захворювань в Україні. Проведено структурний аналіз їх асортименту і моніторинг середніх цін з урахуванням форм випуску та країн і фірм-виробників. Найширше представлена на даному товарному сегменті ринку Німеччина, асортимент препаратів якої складає 39%. Як лікарська форма переважають таблетки вагінальні — 46%. Проаналізовано обсяг продажу за 2007 р. досліджуваних препаратів. За кількістю реалізованих упаковок та суми в роздрібних цінах позицію лідера займає препарат "Клімаксан" — 26,6%, за обсягом продажу по сумі реалізованих препаратів у роздрібних цінах посідає препарат "Генікохель" — 18,86%. За результатами фармакоекономічного аналізу досліджуваних лікарських препаратів методом мінімізації витрат на прикладі лікування хворих з вагінітом визначені оптимальні препарати для лікування запальних гінекологічних захворювань.en_US
dc.description.abstractThe state of development of the market for medicines treating gynaecological disorders in Ukraine has been studied by the method of analysis of the secondary marketing information. The structural analysis of the drug assortment and monitoring of average prices taking into account dosage forms, countries and manufacturers has been performed. Germany has the widest representation on this segment of the market, which drug assortment is 39%. Vaginal tablets prevail as a medicinal form comprising 46%. The sales volume of the medicines examined during 2007 has been analyzed. Climaxan possesses the leading position (26.6%) by the quantity of sold packages and the sum of retail prices. Genicokhel leads by the sales volume and the sum of medicines sold in retail price (18.86%). According to the results of the pharmacoeconomical analysis of the medicines studied by the expenses minimization method the optimal medicines for treating inflammatory gynaecological diseases have been determined on the example of the therape of patients with vaginitis.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectлікарські препарати для гінекологіїen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectфармакоекономікаen_US
dc.subjectdrugsen_US
dc.subjectрharmacoeconomicsen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.titleМаркетингові дослідження лікарських препаратів для терапії гінекологічних захворювань на фармацевтичному ринку Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009
Наукові публікації кафедри АТЛ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
62-66.pdf154 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.