Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/616
Назва: Маркетингові дослідження лікарських препаратів для терапії гінекологічних захворювань на фармацевтичному ринку України
Автори: Вишневська, Л. І.
Яковенко, В. К.
Дяченкo, K. A.
Колесніков, О. В.
Хохлова, К. О.
Vishnevskaya, L. I.
Yakovenko, V. K.
Dyachenko, K. A.
Kolesnikov, A. V.
Khokhlova, Ye. A.
Теми: лікарські препарати для гінекології;маркетинговий аналіз;фармакоекономіка;drugs;рharmacoeconomics;marketing analysis
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження лікарських препаратів для терапії гінекологічних захворювань на фармацевтичному ринку України / Л. І. Вишневська, В. К. Яковенко, К. Я. Дяченко, О. В. Колеснікова, К. О. Хохлова // Клінічна фармація. - 2008. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр. : с.66.
Короткий огляд (реферат): Методом аналізу вторинної маркетингової інформації досліджено стан розвитку ринку препаратів для лікування гінекологічних захворювань в Україні. Проведено структурний аналіз їх асортименту і моніторинг середніх цін з урахуванням форм випуску та країн і фірм-виробників. Найширше представлена на даному товарному сегменті ринку Німеччина, асортимент препаратів якої складає 39%. Як лікарська форма переважають таблетки вагінальні — 46%. Проаналізовано обсяг продажу за 2007 р. досліджуваних препаратів. За кількістю реалізованих упаковок та суми в роздрібних цінах позицію лідера займає препарат "Клімаксан" — 26,6%, за обсягом продажу по сумі реалізованих препаратів у роздрібних цінах посідає препарат "Генікохель" — 18,86%. За результатами фармакоекономічного аналізу досліджуваних лікарських препаратів методом мінімізації витрат на прикладі лікування хворих з вагінітом визначені оптимальні препарати для лікування запальних гінекологічних захворювань.
The state of development of the market for medicines treating gynaecological disorders in Ukraine has been studied by the method of analysis of the secondary marketing information. The structural analysis of the drug assortment and monitoring of average prices taking into account dosage forms, countries and manufacturers has been performed. Germany has the widest representation on this segment of the market, which drug assortment is 39%. Vaginal tablets prevail as a medicinal form comprising 46%. The sales volume of the medicines examined during 2007 has been analyzed. Climaxan possesses the leading position (26.6%) by the quantity of sold packages and the sum of retail prices. Genicokhel leads by the sales volume and the sum of medicines sold in retail price (18.86%). According to the results of the pharmacoeconomical analysis of the medicines studied by the expenses minimization method the optimal medicines for treating inflammatory gynaecological diseases have been determined on the example of the therape of patients with vaginitis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/616
ISSN: 1562-725Х
Розташовується у зібраннях:Клінічна фармація. Архів статей 1997-2009
Наукові публікації кафедри АТЛ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-66.pdf154 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.