Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6204
Назва: Дослідження сутності та рівнів соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу
Інші назви: Исследование сущности и уровней социальной ответственности фармацевтического бизнеса
Research of essence and levels of social responsibility of pharmaceutical business
Автори: Братішко, Ю. С.
Братишко, Ю. С.
Bratishko, Yu. S.
Теми: корпоративна соціальна відповідальність;фармацевтичне підприємство;соціальна відповідальність фармацевтичного бізнесу;фармацевтична галузь;корпоративная социальная ответственность;социальная ответственность фармацевтического бизнеса;фармацевтическая отрасль;фармацевтическое предприятие;corporate social responsibility;social responsibility of pharmaceutical business;pharmaceutical branch;pharmaceutical enterprise
Дата публікації: 2014
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Братішко, Ю. С. Дослідження сутності та рівнів соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу / Ю. С. Братішко // Молодий вчений. - 2014. - № 1. - С. 147-150.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням впровадження на фармацевтичних підпри-ємствах засад корпоративної соціальної відповідальності. У статті проаналізовані основні проблеми управління соціальною відповідальністю фармацевтич- ного бізнесу в сучасних умовах, визначені рівні та стратегічні напрямки корпоративної соціальної відповідальності. Також подане авторське визначення «соціальна відповідальність фармацевтичного бізнесу», визначені особливості управління корпоративною соціальною відповідальністю різних суб’єктів фармацевтичної галузі.
Статья посвящена вопросам внедрения на фармацевтических предприятиях принципов корпоративной со- циальной ответственности. В статье проанализированы основные проблемы управления социальной ответ- ственностью фармацевтического бизнеса в современных условиях, определены уровни и стратегические направления корпоративной социальной ответственности. Также представлено авторское определение «со- циальная ответственность фармацевтического бизнеса», определены особенности управления корпоратив- ной социальной ответственностью разных субъектов фармацевтической отрасли
Article is devoted to questions of introduction the principles of corporate social responsibility in pharmaceutical enterprises. In article relevance of noted perspective is proved, author’s definition «social responsibility of pharmaceutical business» is given, features of management of corporate social responsibility for different subjects pharmaceutical industry are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6204
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
молодий_вчений_4_2014.pdf251,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.