Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6398
Назва: Оцінка ставлення провізорів/фармацевтів до реклами лікарських засобів
Автори: Кобець, М. М.
Кобец, М. Н.
Kobets, M. M.
Кобець, Ю. М.
Кобец, Ю. Н.
Kobets, Yu. M.
Теми: Закону України «Про рекламу»;Закона Украины «О рекламе»;Law of Ukraine "On Advertising";провізор;провизор;фармацевт;pharmacist
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Кобець, М. М. Оцінка ставлення провізорів/фармацевтів до реклами лікарських засобів / М. М. Кобець, Ю. М. Кобець // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку: матеріали ІІ наук.-практ. конф., 1 листоп. 2013 р. – Х., 2013. – С. 86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
86.pdf289,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.