Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6632
Назва: Використання результатів фармакоекономічного аналізу у фармацевтичному маркетингу
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Теми: фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing;фармакоекономічний аналіз;фармакоэкономический анализ;pharmacoeconomic analysis
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Використання результатів фармакоекономічного аналізу у фармацевтичному маркетингу / С. В. Жадько, З. М. Мнушко // Клінічна фармація: 20 років в Україні : матеріали нац. конгр., м. Харків, 21-22 берез. 2013 р. – Х., 2013. – С. 409-410.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6632
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
409-410.pdf113,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.