Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6728
Назва: Стратегічний аналіз маркетингової діяльності аптеки
Інші назви: Стратегический анализ маркетинговой деятельности аптеки
Strategic analysis of marketing activity Pharmacies
Автори: Дорохова, Л. П.
Драшкович, M.
Дорохова, Л. П.
Драшкович, M.
Dorokhova, L. P.
Drashkovich, M.
Теми: стратегічний аналіз;strategic analysis;стратегический анализ
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Дорохова, Л. Стратегічний аналіз маркетингової діяльності аптеки / Л. Дорохова, M. Драшкович // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 288-289.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6728
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-32.pdf193,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.