Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6767
Title: Підвищення статусу торговельної марки лікарських препаратів як запорука гарантій якості та обіцянок споживачеві
Other Titles: Повышение статуса торговой марки лекарственных препаратов как залог гарантий качества и обещаний потребителю
Heightened brand drugs as a guarantee of quality assurance and customer promises
Authors: Слободянюк, М. М.
Байгуш, Ю. В.
Слободянюк, Н. Н.
Байгуш, Ю. В.
Slobodyanyuk, M. M.
Baygush, Y. V.
Keywords: бренд;ефективність лікарських засобів;бренд;эффективность лекарственных средств;brand;effectiveness of drugs
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Слободянюк, М. М. Підвищення статусу торговельної марки лікарських препаратів як запорука гарантій якості та обіцянок споживачеві / М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш // Формування національної лікарської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-освіт. Internet- конф., м. Харків, 12 берез. 2015 р. – Х., 2015. – С. 209-210.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6767
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ОЭФ 12.03.2015-34.pdf194,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.