Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7055
Назва: Analysis of slogan as an object of advertising of pharmaceutical preparations and products of medical destination
Автори: Rakeyev, P. V.
Lisenko, N. O.
Ракеев, П. В.
Лысенко, Н. О.
Ракеєв, П. В.
Лисенко, Н. О.
Теми: pharmaceutical;preparations;medical;фармацевтическая;препараты;медицинская;фармацевтична;препарати;медична
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Rakeyev, P. V. Analysis of slogan as an object of advertising of pharmaceutical preparations and products of medical destination / P. V. Rakeyev, N. O. Lisenko // Actual Questions Of Development оf New Drugs : Abstracts оf XX International Scientifi c And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 22-23, 2014, Kharkiv. – Kh. : NUPh, 2014. – P. 342.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7055
Розташовується у зібраннях:Наукові праці студентів кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
342.pdf92,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.