Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7256
Назва: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Теми: конференції
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. / редкол. : В. В. Малий та ін. – Х. : НФаУ, 2015. – 411 с.
Короткий огляд (реферат): Збірник містить матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конферен-ції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в цілому в сфері менедж-менту й маркетингу та в галузі фармації з різних країн світу. Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркети-нгу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy, практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацев-тичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням. Для широкого кола наукових, науково-педагогічних і практичних праців-ників, що займаються питаннями менеджменту й маркетингу та лікознавством
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7256
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024
Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015.pdf4,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.