Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/756
Title: Дослідження проблеми застосування біологічно активних добавок в Україні
Authors: Немченко, А. С.
Міщенко, В. І.
Nemchenko, A. S.
Mischenko, V. I.
Keywords: біологічно активні добавки;парафармацевтики;спеціальні харчові продукти;реклама біологічно активних добавок;Dietary Supplement Products;parapharmaceutics;the Dietary SupplementProducts advertising;special food products
Issue Date: 2009
Bibliographic description (Ukraine): Немченко, А. С. Дослідження проблеми застосування біологічно активних добавок в Україні / А. С. Немченко, В. І. Міщенко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2009. - № 1. - С. 71-76. - Бібліогр. : с. 74-75.
Abstract: Метою цього дослідження є розширення основних напрямків співробітництва громадських організацій, пов’язаних з виробництвом та реалізацією БАД, і медичними громадськими організаціями щодо питань охорони здоров’я населення, профілактики захворювань, пропаганди здорового способу життя. На сьогодні в Україні з метою захисту споживачів від неякісної продукції необхідно вирішити проблему впорядкування експертизи, реєстрації, показань до застосування, дозокомпонентного складу парафармацевтиків, що рекламуються як ліки. Проведено аналіз темпів зростання цін парафармацевтиків, що використовуються для укріплення волосся. Встановлено, що коефіцієнт випередження зростання цін роздрібної ланки в порівнянні з оптовою становить 1,02.
This duality is that generates a number of problems which will be expounded. Another aim of our research is the expansion of basic directions of cooperation of pablic organizations dealing with production and distribution of dietary supplement products and medical professional organizations which are concerned with health protection, activization of work of professional associations in the sphere of prophylaxis of diseases, propaganda of the healthy way of lafe. Today in Ukraine in order to protect customers from inferior quality products it is necessary to solve the problem of regulation of examination, registration, instructions to application, dosecomponent composition of arapharmaceutics advertised as medications. There was also carried out the analysis of rates of price growth of parapharmaceutics used for hair strengthening. It is proved that the rate of price growth in retailing makes 13,5 % and in wholesaling it mares 11,2 %. The coefficient of price outstripping in retailing as compared with wholesaling maks 1,02 %.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/756
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71_76.pdf517,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.