Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7605
Назва: Marketing research of medicines market for miocardial infarction treatment
Автори: Barankevich, Е. S.
Svetocheva, І. І.
Kotvitska, A. A.
Баранкевич, Е. С.
Светочева, И. И.
Светочева, І. І.
Котвіцька, А. А.
Котвицкая, А. А.
Теми: miocardial infarction;інфаркт міокарда;инфаркт миокарда
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Barankevich, Е. S. Marketing research of medicines market for miocardial infarction treatment / Е .S. Barankevich, І. І. Svetocheva, А. А. Кotvitska // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 444.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7605
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 444.pdf136,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.