Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7606
Назва: Rationale of approaches to estimation of quality of enterprise marketing activity
Автори: Bokhenko, Y.
Rogulya, O.
Бохенко, Ю.
Рогуля, О. Ю.
Теми: marketing;маркетинг
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Bokhenko, Y. Rationale of approaches to estimation of quality of enterprise marketing activity / Y. Bokhenko, O. Rogulya // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 445.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7606
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 445.pdf94,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.