Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7608
Назва: Using of results of marketing research in customer loyalty development system
Автори: Burakhovich, K.
Rogulya, O.
Буракович, К.
Рогуля, О. Ю.
Теми: marketing research;маркетингові дослідження;маркетинговые исследования
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Burakhovich, K. Using of results of marketing research in customer loyalty development system / K. Burakhovich, O. Rogulya // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 449.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7608
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 449.pdf94,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.