Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8059
Назва: Підходи до визначення організаційно-мотиваційного механізму комерціалізації інтелектуальної власності у фармації
Автори: Онойко, С. С.
Онойко, С. С.
Onoyko, S. S.
Літвінова, О. В.
Литвинова, Е. В.
Litvinova, E. V.
Теми: інтелектуальна власність;интеллектуальная собственность;intellectual property;фармація;фармация;pharmacy
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Онойко, С. С. Підходи до визначення організаційно-мотиваційного механізму комерціалізації інтелектуальної власності у фармації / С. С. Онойко, О. В. Літвінова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали ІІ наук.-практ. конф. – м. Харків, 17-18 квіт. 2013 р. – Х., 2013. – С. 179.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8059
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179.pdf186,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.