Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8323
Назва: | Результати експериментальної перевірки умов формування відповідальності на заняттях з фізичного виховання у студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації |
Інші назви: | Результаты экспериментальной проверки условий формирования ответственности на занятиях по физическому воспитанию у студентов высших учебных заведений I-II уровней аккредитации. The Results of Experimental Verification of the Conditions of Formation of Responsibility of Students at Higher Educational Establishments with the 1st-2nd Levels of Accreditation in Physical Education Classes. |
Автори: | Зеленський, Р. М. Зеленский, Р. Н. Zelenskiy, R. M. |
Теми: | відповідальність;фізичне виховання;студенти;формування;умови;взаємодія;самовиховання;ответственность;физическое воспитание;студенты;формирование;условия;взаимодействие;самовоспитание;responsibility;Physical Education;students;formation;conditions;interaction;self-discipline |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Зеленський, Р. М. Результати експериментальної перевірки умов формування відповідальності на заняттях з фізичного виховання у студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації / Р. М. Зеленський // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. праць Херсонського нац. технічного ун-ту. – Вип. 1 (12). – Херсон, 2015. – Т.2. – С. 40 – 44. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розгляду проблеми формування відповідальності студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації на заняттях з фізичного виховання. Уточнено суть поняття відповідальність, її роль та місце в системі вимог до фахівця. Схарактеризовано виховні можливості фізичного виховання як навчальної дисципліни у ВНЗ I-II рівнів акредитації щодо формування морально-вольової сфери особистості, зокрема відповідальності. На основі уточнення критеріїв і показників рівнів сформованості відповідальності розроблено факторно-критеріальну модель їх оцінки. Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови формування відповідальності студентської молоді на заняттях з фізичного виховання: створення ситуацій суб’єкт-суб’єктної взаємодії через організацію спільної діяльності, що дозволяє включати студентів у відносини відповідальної залежності з позиції виконавця й організатора, та використання виховних можливостей навчальних занять з фізичного виховання для стимулювання студентів до самовиховання відповідальності. Статья посвящена рассмотрению проблемы формирования ответственности студентов высших учебных заведений I-II уровней аккредитации на занятиях по физическому воспитанию. Уточнены суть понятия ответственность, ее роль и место в системе требований к специалисту. Дана характеристика воспитательных возможностей физического воспитания как учебной дисциплины в вузах I-II уровней аккредитации по формированию морально-волевой сферы личности, в частности ответственности. На основе уточнения критериев и показателей уровней сформированности ответственности разработана факторно-критериальная модель их оценки. Определены и экспериментально проверены педагогические условия формирования ответственности студенческой молодежи на занятиях по физическому воспитанию: создание ситуаций субъект-субъектного взаимодействия через организацию совместной деятельности, которые позволяют включать студентов в отношения ответственной зависимости с позиции исполнителя и организатора, и использование воспитательных возможностей учебных занятий по физическому воспитанию для стимулирования студентов к самовоспитанию ответственности. The article is dedicated to the problem of formation of responsibility of students at higher educational establishments with the 1st-2nd levels of accreditation during Physical Education classes. The essence of responsibility, its role and place in the system of demands upon specialists have been specified. Educational potential of Physical Education (as an academic discipline at higher educational establishments with the 1st-2nd levels of accreditation) for the formation of moral and volitional personality sphere and responsibility specifically has been characterized. The criteria and indicators of the levels of development of responsibility have been specified. A factor-criterial model of assessment of these levels has been revealed. Pedagogical conditions of formation of students’ responsibility in Physical Education classes have been determined and experimentally verified. These conditions are implementation of subject-subject interaction through organization of collaboration, which allows to take the students into the relations of responsible dependence from the position of doer and organizer; use of educational potential of Physical Education classes for stimulating students for self-discipline and self-formation of responsibility. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8323 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зеленський Р.М. Експериментальна перевірка.docx | 46,89 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.